28 Ağustos 2013 Çarşamba

Hey Çocuk

Keşke çocuk olabilsem ya da çocukluğuma geri dönebilsem çünkü çocukken çok mutluydum  daha çok güler hiç susmadan konuşur parayla işim olmaz yalanı bilmezdim yaptığım en kötü şeyler kavga etmek bahçelere dalmak mahalle maçlarında faulle oynamak sonra terli terli musluğa ağızımı dayayıp kana kana su içmekti bisikletle dolaşan her kızın peşine takılmak misket çalmak taso kırmak civciv beslemek köpekleri kavga ettirmek inşaatlardan çivi toplayıp satmak komşunun evine misafirliğe gittiğimizde evinde top oynayıp cam çerçeve kırmak marangoz abiye haftalarca  yalvarıp uçurtma için çıta almak için uğraşmak aterisi olan bir arkadaşın avinde hiç ses çıkarmadan oyun oynamak hiç yorulmadan koca bir semtin bütün sokaklarını ezberlemek acıkmak yok yorgunluk yok.
Akşamları saklanbaç oynayıp annemize nolur az daha durayım diye yalvarmak ve keşke bunları hala yaşayabilsem valla okula bile yırtık ayakkabı ile gitmeye razıyım tamam beden dersi için eşortman istemiycem hocamız yarın velini çağır dediğinde valla anneme haber vericem ama nolur çocuk olayım okulda kız arkadaşım ile kolidorda her tenebüste bir ileri bir geri gitmeyede razıyım bir sırada üç kişide oturalım onada ses etmem hoca soru sorduğunda cevabını bilmediğim halde bile beni kaldırsın diye parmağımıda kaldırmam yazılılar da kopyada çekmem çok konuşanlarda adımı tahtada bile bulamazsınız o kadar uslu olacağım söz yine her okul çıkışı bütün kızları evine bırakcam ama nolur çocuk olayım....
Söz günlükte tutarım sonra okursunuz hatıra defterlerinize de güzel şeyler yazıp mani bile yakarım bakın aklıma gelmişken sıralara ufuda sürmem sakız yapıştırmam oturduğunuz gibi kalkarsınız. Sınav ortasında silgi kalemde istemem cam tarafına da geçmem sulu boyalarımıda kullanabilirsiniz okul kolidorlarında koşturup tozda etmem sıraya girip andımızı okumadan erkenden sınıfa girip beklemem de cuma günleri istiklal marşından sonra kimseye tekme atıp kaçmam ağaçlara kız arkadaşlarımın isimlerinide kazımam. Ama nolur çocuk olayım. Ve şimdi çocuk olsam daha çok güneşte gezerdim şapka takmazdım boğazım şişene kadar memuz ve dondurma yerdim asfaltta papuçlarımı çıkartır çıplak ayakla gezerdim bütün herkesi severdim yine annem şaçını 3 numara yap dediğinde amerikan kestirirdim yaramazlık yapar terlik ya da oklava yemeyi göze alırdım ama şuan 26 yaşındayım artık geri dönüşü yok....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder