10 Ekim 2013 Perşembe

Elma


Bir cuma gecesi odamda yarı çıplak vaziyette oturuyordum bir dal sigaraya muhtaç ya da bir salkım üzüme aslında bir kadeh kırmızı şarapta olabilirdi. Hiç bir şeyi düşünmek istemiyordum tırnak aralarıma biriken pislikleri temizlemekle meşğul olmak bile beni oldukca yoruyordu yatağımın ortasında duran geceden kalan yarım elmamı bile ısırmak dünyanın en zor işiydi. O an gerçek olan o elmanın yarısının bile beni doyurmasıydı, elmanın kabuğu kırmızı içi beyazdı çok sulu ve oldukca iriydi göbeğinin ortasında kadın bir kızırderili dövmesi vardı kadın sanki beni izliyordu işin ilginç tarafı sigara içiyordu bir ara göz göze geldik gözlerimi kaçırdım utanmıştım bes belli sanki onlara tecavüz edip katleden beyaz adam bendim acaba benmiyim diye merak etmedim değil hani o bakıştan sonra bir ısırık daha aldım elmadan ısırdığım yerden elma kurdu belirdi şaşkın bir şekilde ama çığlık atmıyordu kaçmayada niyeti yoktu sanırım o elmadan kurtulmayı bekliyordu sonra kulaklarımda ezan sesi sabah olmuştu üstümü giyip toparlanmam gerekiyordu ama bir türlü kemeraltından aldığım ucuz thişörtü bulamıyordum edepsizce uzanıp ezan sesini dinledim. Elma kıçını devirip yatmıştı bile çoktan sessizce elmayı kurdu ile kızırderili kızı da sigarasıyla bırakıp yarı çıplak çorbacının yolunu bulmam gerekiyordu izmirin parlak kaldırımlı yollarında... Bakarsın Seni ısırdığım elma ile aldatırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder