7 Ağustos 2013 Çarşamba

Ahh be kadın..

Kadının doğuşu yanında ağlar yatagında inler ve bi bakmişsin ağlayarak  gider.
Kadınlar neden seni tercih eder? Birini unutmak için kendilerine kurban seçerler bunu başarırlar seni kendine aşık edip bi başkasına giderler türlü türlü bahaneler türeterek neden diye sorarsın tek bi cevap alırsın olmuyor! Amk düne kadar olan bugun mu olmuyor sanki ay ile güneş  yer mi değiştirdi de olmuyor? Bizim hatamız sevdiğimiz insana sikimizi doğrultmak istemediğimiz onun aradıgı aşk çubugu bizi aragımız uzun bi hayat hiç bir zaman bir erkeğe ait olmayacak yürek taşımaları seni seviyorum derken kime dediği meçhul yanındakine mi kalbindekine mi yoksa yatagında pozısyon deneyen ateşli cocuga mı? Ne fark eder ki onun için ali veli o istediğini aldıktan sonra boşalıp orgazma sigarası yaktıktan kısa bi süre sonraki mutlulugun peşinde her boşalma sonrası diğer pozısyona odaklanması gibi ondan sonraki kandıracagı kurbanını seçmesi. Ve hayatıma giren her kadın yatağıma girmek zorunda mı?? ahh ohh sesleri arasında kadınların  araya soktugu seni seviyorum sözleri bana hiç masum duygusal ve gerçekci gelmiyor. Ağlayan bi kadın aynen şunu söylüyor sakın kadınların göz yaşlarına aldanmayın kendimize kurban böyle seçeriz ve yine geldiğimiz gibi ağlayarak gideriz!! Kimi zaman gitmesi hiç problem olmuyor benim için çünkü ben yatagında ki performnsa not veriyorum en iyi oralcı en iyi sevişen diye ayırıyorum hiç birinin adları aklımda değil zaten sikimde hiç değil. Kadınların zar atmasına hiç izin vermiyceksin çünkü ellerine okadar penis almışlar ki ( bazıları için geçerli) zarı iyi tutmasını bilirler hep istediği gelir zaten gelmesede sen onu görmezden gelirsin kapılmışsın ya bi kere tenine inanmıssın yalan sevgisine orospu olsa bile fark etmez gerci benim için fahişe diğer kadınlardan dala doğrucu amacının ne oldugunu biliyoruz.Erhan'a söylediğim gibi Bi kadını yatağa atmak gülü dikeninden ayrılmaktan daha basittir.Bazen tutmak istersin ya ellerini o sana bedenini sunar hiç çekinmeden düşünüyorum da hep sokak hayvanlarını kısırlaştırıyoruz neden kadınların ya da erkeklerin yataga girme veya atma düşüncelerini kısırlaştırmıyoruz Nerde bu devlet :) bi anda hükümet karşıtı oldum, aklıma gelmişken eski sevgilililerimden birisinin söylediği söz hangisi onuda hatırlamıyorum da neyse aynen şöyle Sevgilim ölmeden uzayda sex yapmak istiyorum :) seni kim becerdi be kadın ya. Düşünüyorum da her boşalmadan sonra kadınlar neden saçmalar ki ya da hayal kurmaya devam ederler her zaman bu muhabbeti dinlemek zorunda mıdır erkekler hemen bi evlilik hayalleri ölene kadar birlikte olalım modu gercekten kadınlar bizide anlamıyor o an onlardan istediğimiz siktir olup gitmeleri işimizi gördük bırakın bizi :) sonra duygusal karmaşalarının başlaması, Kadın; biliyor musun daha önce hiç kimse senin kadar anlamadı beni sevmedi.(benim anladıgım senin gibi iyi bir sikici bulamadım) Erkek: anlamadıda seni sevene karşılık vermeyip sana aşık olanın sevgilinin yanında değilsin bin bir türlü yalanlar atıp yatagını başka biriyle paylaşmanın mantıgı nedir ? O Cocukta biliyor aşkım bugun halasında kalıyor :) anneside çok yakın arkadası busenin yanında kızım sabaha kadar konuşur bunlar uyumaz hahah böyle bi dünya ancak miğdesizlerin işi sanırım.Şuan götümden uydurdugum bi söz..
Ne ilk yattıgım ne de son yattıgım olarak kalacaksın eyy sevgili her yattıgın erkekle beni kıyaslamaktan vazgeç artık.
End...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder