28 Ağustos 2013 Çarşamba

Erkekler

Susarak biten bir ilişkidir insanın kalbini kanatan. Erkeğin doğası bu öyle diyorlar. Belkide ayrıldım demeye cesaretleri yok. Aslında böylesi daha iyi diyorum kendime. Ne benim canım o kadar yanıyor ne onun. Belkide onun hic yanmıyordur. Öyle garip geliyor ki artık şu aşk dedikleri tüketiyor beni. Aşk artık o kadar basit görülür olmuş ki.. Aşk artık sadece sex için var sanki. Böyle düşündürür oldu. Eminim tüm erkek arkadaşlarınız o teklifi yapmıştır size. Ne tuhaf ama.. İstediğini alıncada kacıyorlar değil mi ? Acı ama gercek. Doğanın kanunu bu maalesef. Açıkçası aşk dedikleri eskidenmiş. Birbirlerini görmek için o gizli gizli buluşan çiftler. Bir öpücüğü almaya utanan erkekler.. Öyle basit ki şimdi aşklar.. Çıktığın insanla ertesi gün sevişir olmuşsun. Ne büyük aşk ama. Sevişme demiyorum sana. Çabuk tüketme ilişkiyi sadece. Sonra yaralanıyorsun her köşenden. Sonra onu unutmak için bir başkasına ihtiyaç duyuyorsun onunlada aynı şeyleri yaşayıp yine tüketiyorsun ilişkiyi. Ve yine yaralanıyorsun. Bu hep böyle devam  ediyor. Senin yaptığın her tenden bir tat almaktan başka birşey değil ki. Bir tane olsun sevdiğin insan aşık olduğun insan. Yanında olamasada uzak olsanızda o olsun. Hep o olsun.. Uzak ilişki mi dedim ?  Erkeklerin uzak ilişki kavramı yoktur. Erkekler asla beklemez. Bekleyemez çünkü.Sen yürütürsün ilişkiyi. Tek taraflı yani. Yorucu olur bir defa. Hep üzgün dolaşırsın hep acaba şuan napıyor yanında kim vardır der aklın. Evdeyim dese inanmak mecburiyetindesindir. Ama içinde hep bir kurt vardır. Bu devirde kime güveneceksinki? Ya da neye ? Aşk bitmiş, ilişkilerde ayrıldım denemiyor olmuş, uzaktan ilişkiler çoktan tükenmiş, güven desen yok. Yanlız yaşa yanlız öl diyor hayat. Sende yanlız yaşa yanlız öl.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder