7 Ağustos 2013 Çarşamba

Belden aşağı mı ?

Hayatlara ek'sik bir adamdım ben gönül yatağından attın diye beni şimdi ben her yatakta bedenim biliyorum gecelerimin iyi geçmediğini doğrudur fakat yinede iyi geceler dileyen birileri olmuştur yatağımda. Her kadın az konuştuğumdan şikayetçi sanki çok konuşana nikah kıyıyorlar amk her yattığım kadına senin fotoğrafını gösteriyorum bu kızın sayesinde yataktan yatağa geziyorum her kızın sırtına senin adını yazıyorum parmak uçlarımla sonra ne yazdığımı bulmalarını istiyorum farkındayım aptalca bir oyun napalım ilk aşkın gölgesinde yaşıyoruz sevgimizi sevişmemizi o yüzden aşk kapıda iken ben komşunun yatağındayım sahi ya yatağının markası neydi ? Ben orada acayip rahat uyuyordum da.... Çocukluktan kalma bir alışkanlığa son vermeye çalışıyorum çift kişilik yatakta neden tek yatayım ki islamın emri değil mi sevmek paylaşmak? inanın hiç bir art niyetim yok sessizce uyuyorum bana dokunmasalar ama o kibriti ben çakmıyorum barutuma zaten istiyerek yapamadığımdan bazen erken boşalıyorum utangaç bir şekilde kahkahalara boğuyorum yatağı. Sonra ara vermeden telafi etmeye çalışmak sigara molası bile vermeden. Dua ediyorum yattığım kadınlar yengeç burcu olsun diye (gögüsleri büyük olur) ama hiç bir fiziki özelliği olmayan burçlar denk geliyor :) Her boşalma arası tavana bakıp sigaramı üflüyorum seni düşünerek ve ben her kiminle sevişsem hala seni aldatıyorum. 
End...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder