7 Ağustos 2013 Çarşamba

Geçmiş mi Geçmemiş mi

Geçmişi düşünürken ilk yattıgım kadın gelir aklıma dua mı etsem beddua mı hiç bilmiyorum yaşı benden oldukca büyük olmasına rağmen ilgi duymam ya da hoşlanmam veya çocukluk işte en ufak ilgiye kapılıyorsun. Kadın kimyamı bozmuş olacak ki O günden sonra dikiş tutmadı minik yüreğim şimdi kocaman oldu iyileşir dedim ama onun açtığı  yara hep büyüdü her gelen bir dikişini koparttı artık o yara kapanmıyor aksine kurtlaştı. O yüzdendir her içim sızladığında kendimi hiç tanımadığım yabancı tenlerde bulmam gözlerinin içine bakıp seni seviyorum derken ki hiç de masum olmayan gülümsemeyi öğrenmem ve en eğlenceli tarafı işimizi bitirdikten sonra gelecek için hayal kurup birbirimize kahkahalarla anlamak içimizi ısıtıp göz yaşımızla serinlemek kıslançlık yok sevgi yok güven yok olması gereken hiç bişey yok. İstediğim hayat tam olarak bu değil aslında. Bende istemezdim her gün başka  kadınla aynı yatakda uyanmak. Kimi zaman çocukluğumu yaşamak her bakışmayı aşk sanıp yaşıtlarımla kütüphanelerde sayfa sayfa tarih öğrenmek ama ben sayfa sayfa kadınları ezberledim en ince detayına kadar.
Çok şey kaybettim hayattan bir iki kişi dışında kimseyi sevemedim diğerleri sadece yorgan ve yastığım gibi ayrılmaz birer parçalarım oldu Ne zaman yatağım buz gibi olsa uyuyamıyorum illa bir ten tenime değecek bazen düşünüyorum da ölümüm yatağın dışında bir yerde olursa bu haksızlık olacak Tanrım... Sevdiğim bir iki insan dışında hemen hemen çoğu ile birlikte oldum bu övünecek bir şey değil biliyorum aksine migde bulandıracak bi konu benim için bu diyardan gidene kadar düzgün bir hayat sürdüremiycem beni seven bir eş bir çocuğum olmayacak çünkü benim gibi adamlar bunları hak etmez. Yalnızlıktan ölücem ama geçmişi değiştiremediğim için kendime kızamıycam fakat keşke demek istiycem. Şimdileri bıkıyorum hiç bir kadına yer vermiyorum hayatım da sessiz sakin alkolsüz bir hayat düşünüyorum ama olmuyor geçmişten uzaklaşmak hiç de kolay değil peşimi bırakmıyor ne zaman sokağa çıksam hep görmek istemediklerim çıkıyor karşıma oysa görmek istediklerim saklanıyor hayatımdan tanımazlıktan görmezden gelmek artık zor oluyor sanki göz göze gelsek o geceyi tekrarlamak istiycekler ya da yanımda sevdiğim insanı görseler onuda kendileri gibi sanacaklar.
Bazen düşünüyorum da nerede ise hepsi evlendi çocukları oldu benim ise hiç bir şeyim yok lanetlenmiş gibi hissediyorum kendimi arada iyi insanlar çıkıyor karşıma ama çok ilgi bekleyen çocuk gibi sevilmekten hoşlanan oysa ben bıkmışım yaşamaktan nefes almaktan bana fazla geliyor bu hayat kimse görmesin diye içkimi bile gizli gizli içiyorum. Hep kaçıp gitmek var uzaklara sanki kaderim benimle gelemiyecekmiş ama olmuyor senin sadece soyadın KAÇAR diyo kaderim. Uzaklaşmama bile izin yok bazen yasak hayatlar karşıma çıkıyor bazende şarhoş ruhum bedenim. Tanrının kulağıma fısıldadığı gibi sana verdiğim hayatın tadını çıkar ve cehennem kapısında ki kuyruğa katıl...End...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder